banner1
Potřebujete poradit?

Volejte:
+421 918 884 995
Pon - Pia: 8:00 - 16:00

Pište:
objednavky@garnyze-eshop.cz

 
 
 
Vítejte v Garnýže eshop

 Aj v tomto roce se chceme poděkovat všem těm, kterým na nás záleží!

Blíží se nám Vánoční svátky, proto se budeme snažit vyřídit Vaše objednávky v co nejkratším čase.

Veškeré objednávky přijaté do 17.12. do 10.00h. Vám umíme doručit do Vánoc, za předpokladu, že zboží, které jste si objednali bude skladovo dostupný.
Dostupnost si můžete ověřit prostřednictvím našeho mailu nebo telefonicky.

Rádi Vám pomůžeme při výběru zboží, případně vymyslíme alternativní řešení tak abyste byli s Vaší objednávkou spokojeni.

 Naše společnost bude mít v termínu od 22.12.2018 do 6.1.2019 celozávodní dovolenou.
Naši zaměstnanci Vám budou opět k dispozici od pondělí 7.1.2019.

Veselé Vánoce a hodně štěstí v Novém roce Vám přeje společnost 1st Unispo s.r.o.



 

Všeobecné obchodní podmínky

Objednávka a uzavření smlouvy

Veškeré objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu www.garnyze-eshop.cz, jsou pro obě strany závazné.

Prodávající: 1st Unispo spol. s. r.o., Jelenecká 11, Nitra

IČO: 34 152 121
DIČ: SK 2020977200

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s nákupními i reklamačními podmínkami.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech údajů a náležitostí, které systém vyžaduje.
Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká odesláním objednávky ze strany kupujícího zákazníka a jejím přijetím na straně prodávajícího.

Dodací podmínky

Prodávající se zavazuje:
  • dodat kupujícímu druh a množství objednaného zboží v kupní ceně ve smyslu objednávky
  • dodat kupujícímu zboží takovým způsobem, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození

Prodávající nenese odpovědnost pokud:
  • dodání zboží opozdí zaviněním přepravní společností
  • dodání zboží opozdí nesprávně nebo neúplně uvedenou adresou příjemcům
  • se zásilka poškodí při přepravě
  • vis major

Kupující se zavazuje:
  • objednané zboží převzít a zkontrolovat neporušenost obalů
  • zaplatit za zboží ve smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.

Prodávající je oprávněn požádat kupujícího o potvrzení objednávky i jiným způsobem, např.. telefonicky nebo písemně. Kupující bere na vědomí, že prodávající může odmítnout zaslat zboží pokud kupující odmítne objednávku potvrdit.

Dodací lhůty:

Objednávky vyřizujeme zpravidla do 3 pracovních dnů. Doručení je realizováno přepravní společností in time. Zboží Vám bude doručeno v termínu od 10 až 14 pracovních dnů, kdy Vás budeme předem kontaktovať.

Ceny zboží
Ceny jsou platné v době objednání zboží .
Ke zboží je vždy připojena faktura, která je zároveň i dodací a záruční list.

Platby a poštovné
Zboží zasíláme:
  • na základě objednávky zboží kupující zaplatí pracovníkovi kurýrní služby
  • po uhrazení platby dle objednávky
  • v případě nákupu zboží nad 3.500,00 CZK, si vyhrazujeme právo požadovat zálohu ve výši 50% z celkové částky objednaného zboží.

Poštovné a balné:
  • při platbě bankovým převodem je účtováno poštovné 65 CzK
Banka: FIO banka, a.s., č.ú.: IBAN: SK7083300000002300512816 / 2010
  • při platbě na dobírku je poštovné 135 Czk
  • Položka balné - zahrnuje symbolickou částku 30 CZK (bublinková fólie, strečová folie, páska .....).

Zrušení objednávky
V případě, že má kupující zájem objednávku stornovat, musí zvolit takovou formu, která je pro prodávajícího zřejmá a pochopitelná.

Vrácení zboží

Vrácení zboží se řídí Zákonem č. 108/2000 Z. z. . V případě speciálních objednávek a zakázkové výroby je vrácení bez udání důvodu nemožné. O tom, že objednávka má speciální charakter nebo, že se jedná o zakázkovou výrobu bude kupující vyrozuměn a poučen. Zboží se vrací na adresu odesílatele v původním balení, kompletní a nepoškozené.
Formulár na odstoupení od smlouvy.pdf

Reklamační řád
  • Kupující je povinen před převzetím zásilky od pracovníka přepravní společnosti zkontrolovat, zda zásilka není poškozena. V případě, že je obal poškozen, zboží nepřebírejte.
  • V případě reklamace zašle kupující reklamované zboží na adresu sídla společnosti jen jako zásilku (dobírky nepřebíráme). Balík a reklamované zboží musí být řádně zabaleny a musí obsahovat: komplet reklamované zboží, fakturu, popis reklamace, závady a kontaktní údaje kupujícího.
  • Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující. V případě uznání reklamace tyto vynaložené prostředky prodávající uhradí kupujícímu. Pokud je reklamace oprávněná řešení reklamace si vzájemně, prodávající a kupující dohodnou, přičemž kupující akceptuje posloupnost:
  1. Odstranění závady
  2. Pokud se závada nedá odstranit zboží bude vyměněno za nový nebo dohodou za zboží podobný
  3. Pokud není možné realizovat posloupnost podle 1 a 2 pak prodávající vrátí peníze kupujícímu.
Reklamaci zboží vyřizuje prodávající maximálně do 30 dnů od data uplatnění reklamace kupujícím.
Vybavením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Ochrana osobních údajů

Ve smyslu zákona č.. 428/2002 Sb. z. o ochraně osobních údajů. Provozovatel internetového obchodu garnýže-eshop.scz se zavazuje, že osobní data, které poskytne kupující prostřednictvím objednávkového formuláře nebudou bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě a nepoužije svěřená osobní data na komerční nabídku nesouvisející s propagací tohoto internetového obchodu. Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze.